בדיקת דם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כדי לבצע בדיקת דם להריון יש צורך בצום? הבנתי שאין צורך בהפנייה,האם כך הדבר? כדאי ללכת מיד ביום שלאחר האיחור במחזור אם אני חושדת שאני בהריון,או לא להיות היסטרית ולחכות עוד כמה ימים? תודה מראש על תשובותיכם.
צום? מה פתאום! הפניה - אם את בכללית אז כן. הם לא יבצעו לך בדיקה עם עלויות של מעבדה כשניתן בזריזות ובפחות עלות מבחינתם לבצע בדיקת שתן שהיא אמינה לא פחות (זאת אחת הסיבות בגללה נשארתי בכללית ולא עברתי לקופה אחרת). בדיקת דם ניתן לבצע עוד לפני האחור
אין צורך בצום ברוב הקופות אין צורך בהפנייה. בהצלחה!