בדיקת הריון לאחר שימוש בכוריגון זקוקה לתשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 12 יום קיבלתי כוריגון 5 אמפולות, בגלל שאני צריכה לנסוע החלטתי לערוך בדיקת דם, קיבלתי 17 בטה (כאשר 5 זה חיובי) האם זה הריון או שאריו ת כוריגון? בעבר קיבלתי 35 בטה וזה היה הריון מחוץ לרחם כך שאני חוששת לנסוע, אודה לתשובה מהירה
הדס, מתוך ניסיון של יותר משנה, כשלוקחים כוריגון יש לחכות שבועיים , לפחות 14 יום, עד לביצוע בדיקת ההריון, בכוריגון קיים חומר שקיים גם בזמן הריון , לכן כל בדיקת הריון שתבצעי בתווך של עד שבועיים מקבלת הזריקה יראה שאת בהריון. גם אני עשיתי את הטעות הזאת פעם וחשבתי שאני בהריון-תארי לך את האכזבה. אל תתיאשי. בהצלחה מיכל.