הריון ותרופות פסיכיאטריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , לפני כשנתיים , חוויתי משבר אישי ובעקבותיו הופיע הפרעת חרדה. הפסיכיאטר הגדיר את הבעיה כקלה , ובמהלך השנתיים האחרונות שילבתי טיפול פסיכולוגי ו50 מ"ג סרוקסט ביום. אני מרגישה מצויין , לומדת עובדת - הכל רגיל , חזרתי לעצמי. את הטיפול הפסיכולוגי סיימתי , עם התרופה אני ממשיכה בהמלצת הרופא. אנחנו רוצים להכנס להריון.. האם העובר יפגע באיזה שהיא דרך מכך שאני נוטלת תרופות ? האם עלי להפסיק ( בפיקוח הרופא כמובן ) ? הפסיכיאטר טוען שיוולד לי ילד בריא בכל מובן גם עם התרופות. מה דעתכם ? תודה
יש מרכז טרטולוגי ובו אפשר לברר האם ניתן לקחת תרופות מסויימות בזמן ההריון ובזמן הנקה. לא תמיד הרופאים מודעים לכל הבעיות שיש בתרופה מסויימת. כנסי ללינק הבא http://doctors.co.il/forums/read.php?f=134&i=3191&t=3162 יש שם שני מספרים למרכזים כאלה, השירות הוא טלפוני ובחינם. תכיני מראש את כל הפרטים שיש לך על התרופות.
אביטל , המון המון תודה !!! בפורום הזה אין רופאים ( משום מה ...???! ) אבל את מפגינה המון ידע.