דחיית ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ואני מנסים להיכנס להריון אך בגלל עבודתו המחייבת נסיעות תכופות לחו"ל (כל פעם לשבועיים-שלושה עם חופשה בארץ של כשבועיים ואז שוב נסיעה...) בד"כ אנחנו מפספסים את הביוץ, אלא אם כן במקרה היה לנו מזל. האם יש תרופה כלשהי שבעזרתה ניתן "לדחות" את הביוץ בכמה ימים?
לא כדאי לשבש את מהלכו הטבעי של הגוף! במיוחד אם את מנסה להרות תנסו לסדר כך שכן תיפגשו בביוץ ניתן לשנות את הביוץ אם לוקחים גלולות אבל עם גלולות לא ניתן להכנס להריון בכל מקרה שינוי של הביוץ יאלץ אותך להשתמש באמצעיים כימיים ותרופות שמאוד לא כדאי לך אם את רוצה להכנס להיריון אז הגוף צריך להיות במצב אופטימלי להיקלטות לכן חישבי טוב לפני עשיית מהלכים כאילו