בדיקת דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב ושלום רב לכולן הגניקולוג שלח אותנו למס' בדיקות דם, לבירור מדוע אינני נקלטת להריון. היום אני ובעלי ערכנו בדיקת דם (ביום ה-4 למחזור שלי), לאחר הבדיקה נודע לי ע"י האחות שהיינו אמורים להיות ערים לפחות שעתיים לפני ביצוע הבדיקה. (אני הייתי ערה בערך כשעה ובעלי גם כן). האם התוצאת הבדיקה נפגמה עכב תקלה זו? תודה מראש לכולן. מור
שלום השאלה אכן מעניינת אך אין באפשרותי לעזור לך סליחה
האם ידוע לך מה נלקח לבדיקה? בד"כ בודקים פרולקטין (בין השאר) - הורמון שעשוי להשפיע על כניסה להריון. במקרה שהוא גבוה מהנורמה - זה יכול להשפיע לרעה על כניסה להריון. האם זה מה שנבדק? רמתו יכולה להיות מושפעת ממצב של שינה, אך אינני יודעת בוודאות האם שעה לאחר שינה זה משפיע. אני מציעה שתחכו לתוצאת הבדיקה ותראו. מקסימום - דברו עם הרופא שהורה על לקיחת הבדיקה. הוא יידע להגיד לכם אם השינה השפיעה על דיוק התוצאה ואם כן - תעשו שוב. זה לא נורא - בדיקת דם אחת. בהצלחה עם ההריון!
MM