דימום קל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי ואני מנסים להכנס להריון. כשבוע לאחר הביוץ (כפי שנקבע על ידי מדידת טמפ) הופיע אצלי דימום קל יותר מדימום ויסתי ואינו מלווה בסימנים אופיניים כגון כאבי בטן מה פירוש הדבר?
זה יכול להיות מספר דברים אם את בהריון, דימום בשבועות הראשונים אינו נדיר ואינו סיבה לדאגה.
לעיתים דימום קל בטווח של 7-12 ימים לאחר הביוץ עשוי לרמז על השתרשות ההריון ברחם, אך לצערי זה גם יכול להעיד על אינספור דברים אחרים. יהיה עלייך להמתין עוד כשבוע עד לבדיקת הריון. בהצלחה!
סיכויים טובים מאוד, אך לא ודאות, שמגיע לכם מזל טוב. כנראה שמדובר בדמם של השרשה