הריון מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי ניתן להבחין בהריון מחוץ לרחם,האם מיד לאחר התהוותו?ומה עלולות להיות התחושות להריון כזה?
הי גל, הריון מחוץ לרחם מאובחן ע"י בדיקת אולטרה- סאונד שבה רואים שההריון אינו תקין. הסימנים לכך הם: דימום בתחילת ההריון, כאבי בטן חזקים.
מבחינת עלייה בערכי הבטא זה יהיה כמו הריון רגיל ולא ניתן יהיה לדעת סימנים להריון מחוץ לרחם יהיו דימומים, כאב חד באחד מצידי הבטן אם גילית שאת בהריון כדאי לבצע בדיקת אולטראסאונד על מנת לוודא את מיקומו של ההריון קרוב לוודאי שהרופא שלך ישלח אותך בעצמו לבצע בדיקה כזו כדי לשלול הריון מחוץ לרחם.