בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. האם מישהי השתמשה בתכשיר הומאופתי או קונוונציונלי להקלה על בחילות? אני נמצאת בשבוע 10 וכבר 4 שבועות סובלת מבחילות קשות ללא הקאות אך עם הפרעה ניכרת בתפקוד יום יומי. אשמח לכל התיחסות, בתודה מראש
תנסי לעשות חליטת עלי מנטה ותשתי זאת לאורך היום תרגישי טוב
משתתפת בצערך, אני נמצאת באותו המצב, אם כי הקאתי כמה פעמים. נסי לאכול ארוחות קטנות במרווחים לא גדולים . לשתות שתייה מוגזת סודה, לימונדה מוגזת. צנימים גם עוזרים. שיהיה בהצלחה, זה אמור לעבור עוד חודש. ככה אומרים...