מדוע אין התייחסות לשאלה שנשאלה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתאריך ה- 7.10 הפנתי שאלה לד"ר וייס בועז (לגבי ממצא מסויים בסקירת מערכות שניה). עד עתה אין כלל התייחסות ! האם זה בגלל חוסר ידיעה של הרופא על הבעיה הספציפית ? או שמה זו סתם התעלמות ?? אם זהו פורום רציני, שמיועד באמת ובתמים לעזור לנשים בזמן הריונן, המינימום הוא התייחסות לפניה !! רחל
רחל, זהו פורום שבו הרופאים מתנדבים(!!!) לתת מענה על שאלות. ראית שלא עונים לך? קורה.. זה לא אישי נגדך, אני בטוחה. אם את גם מעוניינת בתשובה על אותה שאלה, אני מציעה לך לשאול אותה שוב או לבצע לינק (קישור) לאותה שאלה.
או לחילופין וגשת לפורום באתרים אחרים כמו וואלה
כניראה אין עם מי לדבר פה