אולטראסאונד זקיקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכולן נשלחתי ע"י הגניקולוג שלי לבדיקת "אולטראסאונד זקיקים", לבדיקה האם יש לי בעיה כלשהי להיקלט להריון. שאלותיי: 1. האם הבדיקה הנ"ל היא וגינלית, או על הבטן? 2. מה הבדיקה הנ"ל מגלה? בתודה מראש על עזרתכן. מור
מור שלום, זהו אולטראסאונד וגינלי אשר מאפשר לעקוב אחר מספר הזקיקים (ביציות) הגדלים בשחלות ואחר גודלם. כך שבעזרת בדיקה פשוטה זו ניתן לאתר במדוייק את יום הביוץ ולהערך כראוי. נהוג לעשות ביום המעקב גם בדיקת דם ל - e2 ופרוגסטרון המקלים על ניבוי הביוץ.
למור שלום רב, הבדיקה מבוצעת וגנלית ומטרת הבדיקה לבדוק האם יש לך זקיקים והםא יש ביוץ. בהצלחה,