דכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח מאוד אם מישהו יוכל לסייע לי ולכוון אותי לגבי חומר בנושא הנ"ל לצורך עבודה סמינריונית מה הגורמים למחלה , כיצד היא מתאפיינת מה דרכי הטיפול ומהם סיכויי ההחלמה וכל חומר שהוא הקשור תודה מראש
ענבל היי החומר בנושא הוא רב, לפי דעתי הדרך הטובה ביותר היא לגשת לסיפריה רפואית באוניברסיטה ולהוציא חומר. (אם מדובר בעבודה סמינריונית לא יספקו אותך 3 דפים שלי יש להציע לך על הנושא.) אם בכל מקרה תהיה מעוניינת תכתבי לי בפורום. בהצלחה זיוה