דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פני כעשרה ימים, לאחר איחור במחזור , ערכתי בדיקת דם להריון. התוצאה היתה 6, אולם באותו יום התחיל דימום שנראה כמחזור. הוא המשיך כרגיל (כשבעה ימים). לאחר כמה ימי "שקט" שוב התחיל דימום. הרופאה המליצה על בדיקת דם נוספת. הפעם התוצאה היא יותר מ- 1000. אני מבינה שמדובר בהריון- אבל למה כל הדימומים ? אני אמא לשני ילדים, ובהריונות הקודמים לא נתקלתי בתופעה כזו. תודה
הי יעל, נראה שבאמת מדובר בהריון. הדימום שיש לך אינו דבר חריג ויכול להיות דימום השרשה- השרשת ההריון . עם זאת עלייך לעקוב אחר ההריון ע"י ביצוע בדיקת דם בעוד יומיים בכדי לוודא שההריון ממשיך. בהצלחה!