הבלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתוצאת בדיקת הדם יצא כי ה- HL - 49.0 FSH - 29.4 PROLACTIN 234 יש להניח כי הנני נכנסת לתקופת הבלות אך ברצוני לדעת האם בתקופה זו יש סכוי שאכנס להריון 2. כיצד ניתן לעכב את תהליך הבלות 3. כיצד ניתן למתן את החשש מפני תקופה זו שעל פי תגובות הסביבה תקופה זו אינה נעימה ומוציאה את האשה מן האיזון שאיליו היא הורגלה אשמח לשמוע בעצתכם תודה מראש שולמית
שולמית שלום רב. תוצאות הבדיקות שצרפת, מתאימות לתקופת גיל המעבר. לא ניתן למנוע את התהליך הנ"ל, אך יש לזכור שתיתכן התאוששות ספונטנית של פעילות שחלתית, אך תופעה זו נדירה יחסית. קיימים היום טיפולים הורמונליים, שמטרתם למנוע את תופעות הלוואי של גיל המעבר. טיפולים אלו מטרתם, למנוע איבוד של סידן מהעצם ועוד מספר סיבוכים האופיינים לתקופה זו. הטיפול ניתן רק לאחר התיעצות עם רופא נשים ובמידה ואין מצב המהווה הוראת נגד לטיפול. אני ממליץ שתפני בקרוב לרופא נשים לקבלת הסבר מקיף ובדיקה.