כאבי ראש-שבוע 22
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בת 30, הריון ראשון, שבוע 22. בשבועיים האחרונים פוקדים אותי מספר פעמים ביום כאבי ראש שמתבטאים בלחץ ברקות (בצידי הראש). כאבים אלו נמשכים מספר דקות, נעלמים ושבים. היש לכך הסבר? היש מקום לדאגה/בדיקה? תודה רבה, מראש על ההתייחסות.
שרון היי גשי להיבדק אצל הרופא שלך. אם יש לך אפשרות למדידת לחץ דם, תמדדי. בכל מקרה כשזה קורה תנסי בשלב זה לנוח בחדר חשוך ושקט בלי הפרעות מבחוץ, לשתות הרבה הרבה הרבה. שווה גם לבדוק רמת המוגלובין (למרות שרמה נמוכה מלווה יותר בסחרחורת ועייפות). בהזדמנות הראשונה תגשי לרופא המטפל. חג שמח זיוה.