"הכפלות" בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בתחילת הריון לאחר טיפולים. בדקתי מס' פעמים בטא (בדיקת דם אחת ליומיים) ובפעמיים הראשונות בכל בדיקה הבטא הוכפלה ביותר מפי 2. אך, בפעמיים הבאות הבטא עלתה פי 1.97 ובבדיקה האחרונה פי 1.93 (והגיעה ל - 2450). האם קצב העליה תקין למרות שההכפלה נמוכה מפי 2? תודה.
רינת, ההכפלה זה צריך להיות פחות או יותר, מה גם שמאוחר יותר הבטא עולה הרבה יותר לאט, במקומך הייתי הולכת לעשות אולטראסאונד ולחכות לדופק (סביבות שבוע 7) שזו האינדיקציה הטובה ביותר, אבל שוב, ככול הידוע לי הכל ניראה תקין בהצלחה