הריון לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשלוש שנים עברתי הפלה בעקבות כניסה בלתי רצויה להריון. מאז אני סובלת מכאבים עזים באזור הנרתיק כיווצים ברחם, פטריות חוזרות ונשנות ודלקות בדרכי השתן. אני לא לוקחת גלולות למניעת הריון וכן לא מקיימת יחסי מין. לפני כשמונה חודשים לכערך עברתי בדיקת פת, והיא נמצאה תקינה. שאלתי היא האם יתכנו בעתיד בעיות פוריות או בעיות בהריון עצמו. תודה מראש, שירה
שירה שלום, הסימנים עליהם את מצביעה אינם נראים כקשורים להפסקת ההריון אשר עברת. במידה והפסקת ההריון בוצעה במוסד רפואי מוכר, ולאחר הפסקת ההריון לא התפתחה דלקת רחמית, ולא הייתה פגיעה בצוואר הרחם, אינך צריכה לחשוש (יותר מכל אישה אחרת). בהצלחה