גלולות נגד הריון או התקן תוך רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 24, אחרי לידה ראשונה,מתלבטת האם לקחת גלולות נגד הריון או שעדיף התקן תוך רחמי. אני נמצאת בקבוצת סיכון גבוה לסרטן שד( ספור תורשתי של סרטן שד בגיל צעיר ב3 דורות), ואני קוראת מדי פעם כתבות על הגברת הסיכוי לחלות במחלה עקב לכיחת הגלולות. מצד שני התקן גם יכול לגרום לבעיות ברחם וכ"ו. מה עדיף מבחינת הסיכוי לסרטן,ומהם החסרונות והסיבוכים האפשרים של התקן תוך רחמי?
מומלץ לפנות לפורום הגינקולוגיה - ד"ר סוריאנו
אמצעי מניעה: גלולות גורמות להשמנה, חצקונים, ירידה בחשק המיני ודכאונות. התקן תטך רחמי גורם לדימומים, כאבים, דלקות והריונות מחוץ לרחם. בשני המקרים האישה הופכת לפוסטמה לא נחמדה אז לא מזדיינים ואין הריון.