שאלה -למי שעברה הריון בעקבות טיפולי הפרייה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי לאחר החזרה כבר ביום ה-11. היא מתלוננת מזה כ-5 ימים על כאבים ותחושות של היום הראשון של המחזור. אבל אין כלום אפילו לא הפרשות חומות. כלומר אין מחזור. אבל הכאבים............ מי תוכל לתת הסברים??????האם בתחילת הריון בעקבות החזרת עוברים ישנם כאבים כמו היום הראשון למחזור??????הכאבים כאמור כבר 5 ימים לסרוגין. יש גם תחושות של בטן רגישה. כמו כן ישנם שעות שהכל כרגיל ואין כל כאב או תחושה.
לאריאל ואביבית שלום ! מהשאלות שלכם כאן ובפורום הפריון אני מבינה שאתם מאוד לחוצים לדעת מה קורה. אז התופעות שיש לכם יכולים להעיד לכל אחד מהכיוונים שלילי או חיובי. אני מציעה לנסות להרגע (עד כמה שזה קשה) ולחכות ליום ה-12 ואז לבצע בדיקת הריון והתעלומה תפתר. מקווה בשבילכם שבהצלחה רבה, תעדכנו מה קורה. טלי