אנדומטריוזיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 29 ואובחן אצלי אנדומטריוזיס בדרגה ארבע. עברתי פרוצדורה של פרפסקופיה . אני אמורה לקבל זריקת קפופטיל ברגע שאקבל מחזור שאלותי הן: 1. האם מתקיים ביוץ וניתן להכנס להריון למרות שמפסיקים את המחזור עם הזריקה? 2. האם ניתן להכנס להריון באופן טבעי או רק בטיפולי הפריה? 3. האם ברגע כשיש הריון המחלה יכולה לפגוע בעובר? אודה על תשובתך.
שלום למיכל, שמי דנה, וגם אני סובלת ממחלת האנדומטריוזיס בדרגה 4. לפני כשנה עברתי לפרוסקופיה ובעקבותה פתיחת בטן, בה ניקו את האנדומטריוזיס, הפרידו הידבקויות קשות מאוד והוצאה צ'יסטה. מאז אני לוקחת גלולות באופן רצוף על מנת לא לקבל מחזור ולדכא את השחלות. הייתי שמחה אם תכתבי לי מה בעייתך ומה הציעו הרופאים. לי המליצו לא לקבל מחזור עד שארצה להרות. (כלומר להמשיך לקחת גלולות רצוף) הרופא המליץ שלא לקחת זריקות (כמו שהמליצו לך) כי אני עדיין צעירה (28).