הריון בגיל מאוחר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה קריטי אם אני היום בת 35 האם בעוד שנה שנתיים אהיה פחות פורייה ללדת? בעלי לא רוצה לשמוע כרגע על ילד שלישי ואמר שהוא רוצה ילד רק בעוד שנתיים כאשר אהיה בת 36 או 37 (לא היה לי בעיה להיכנס להריון בפעמים הקודמות) אבל אומרים לי שהגיל עושה את שלו ואני קצת מפחדת לאחר את הרכבת. מה דעתך?
התשובה לשאלתך לגיל האישה יש חשיבות מסוימת גם לגבי פוריות וגם לגבי מהלך ההריון. לא ניתן לומר שהשנתיים הבאות הם קריטיות. אבל באופן כללי ככול שהגיל עולה הפוריות יורדת והשכיחות של סיבוכים בהריון עולה כגון: סוכרת בהריון ויתר לחץ דם ועוד.