איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 35 יש לי התקן מירנה כבר שלוש שנים. בד"כ המחזור סדיר. לפני כמה חודשים היה לי דימום חריג מבחינת משך הזמן שלו ובדיקות שעשיתי היו סדירות ולא היתה כל בעיה. והסיבה היתה כנרה הורמונלית. כיום יש לי איחור של כשלושה שבועות במחזור. עוד לא עשיתי בדיקה דם להריון. האם גם עכשיו זה יכול להיות ענין הורמונלי.? אם בדיקת הדם תקבע שמדובר בהריון, מה עושים האם ניתן להמשיך הריון במצב שכזה ? תודה ריקי
ברצוני לציין כי אין לי כל תופעות נוספות פרט לכך שהמחזור לא הגיע. לא כאבי בטן, לא חום וכו' וכן אין לי תופעות שהייתי רגילה לחוש כאשר הייתי בתחילת ההריונות הקודמים שלי. אודה על תשובתך בהקדם. ריקי