יחסי מין בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש הרביעי להריוני (לאחר טיפולים). אני מבינה שאין מניעה בקיום יחסי מין ,אם כן, באיזו תדירות?(על מנת לא להזיק לעובר).
אין סיכון לעובר בקיום יחסים בשלב זה של ההריון.
בכללי כל עוד ההריון תקין ואין דימומים/ כאבים/ צירים/ שילית פתח או כל דבר שהרופא שלך היה מתריע בפניך להמנע מיחסי מין....הכל מותר תאמיני לי שהגוף שלך יגיד לך מתי הגיע הגבול!(לפעמים מרגישים עיפות או אי נוחות) עד אז תהני....! גם לקראת סוף ההריון אין איסור לקיים יחסים !