בדיקת פאב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. רציתי לשאול מי צריכה לעשות בדיקת פאב בעיקרון וכל כמה זמן? ממה יכול להגרם הסרטן שמחפשים? והאם כל העסק קשור לאמצעי מניעה? תודה וגמר חתימה טובה.
סיוון, דבר ראשון, אל חשש. כעקרון, כל אחת שמשתמשת בגלולות צריכה לעשות את זה. אני משתמשת בגלולות כבר 4 שנים והציעו לי את הבדיקה. זו בדיקה שנועדה לגלות שינויים בצוואר הרחם העלולים לגרום לסרטן. מה שהם מחפשים בבדיקה, בעצם, זה וירוס שקוראים לו פאפילומה, ששינוי גנטי שלו יכול לגרום לסרטן. עדי
עדי, אני בת 21 ומשתמשת בגלולות כבר 5 שנים. מעולם לא שמעתי על הבדיקה הזו. האם עלי לבקש הפניה לבדיקה או שלא הופניתי בשל גילי הצעיר? כיצד מבצעים את הבדיקה? האם היא עולה כסף? תודה על התשובות