איחור במחזור ללא הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטלת גלולות ג'ינרה מזה כשנה באופן רצוף - לאחר תום תקופת ההנקה של ביתי הבכורה. לפני כעשרה ימים סיימתי את החפיסה האחרונה בעת שהייתי בחו"ל ( יום ד' ) והמתנתי למחזור שיגיע ביום שבת כסדרו. ביום ו' בבוקר נתקפתי בדלקת חניכיים קשה וביקרתי אצל רופא שיניים בחו"ל שנתן לי אנטיביוטיקה - מוקסיפן במינון גבוה( 750 - 3 פעמים ביום)- טיסתי חזרה לארץ ביום ו' בלילה לוותה בכאבים עזים שאף כדור לשיכוך כאבים לא הרגיע ולמחרת בהיותי בבית - התנפח אזור הדלקת בפניי - למשך מספר ימים.. בשבת סרב המחזור להגיע, וגם לאחר מכן - ולאחר כארבעה ימים - כשהייתי אמורה להתחיל את חפיסת הגלולות הבאה - עשיתי בדיקת הריון ביתית שהתגלתה כשלילית והתחלתי חפיסת גלולות חדשה. שאלותי- האם יתכן שעל אף לקיחת הגלולות וללא הריון יאחר המחזור - אולי בגלל לחץ הטיסה?? , האם במידה ואני אכן בהריון - יכולות הגלולות לגרום נזק כלשהו? האם לקיחת האנטיביוטיקה ומשככי הכאבים יכולה לגרום נזק לעובר במידה וקיים?
אור כתב/ה: > > אני נוטלת גלולות ג'ינרה מזה כשנה באופן רצוף - לאחר תום תקופת > ההנקה של ביתי הבכורה. > לפני כעשרה ימים סיימתי את החפיסה האחרונה בעת שהייתי בחו"ל ( יום > ד' ) והמתנתי למחזור שיגיע ביום שבת כסדרו. ביום ו' בבוקר נתקפתי > בדלקת חניכיים קשה וביקרתי אצל רופא שיניים בחו"ל שנתן לי > אנטיביוטיקה - מוקסיפן במינון גבוה( 750 - 3 פעמים ביום)- טיסתי > חזרה לארץ ביום ו' בלילה לוותה בכאבים עזים שאף כדור לשיכוך כאבים > לא הרגיע ולמחרת בהיותי בבית - התנפח אזור הדלקת בפניי - למשך > מספר ימים.. > בשבת סרב המחזור להגיע, וגם לאחר מכן - ולאחר כארבעה ימים - > כשהייתי אמורה להתחיל את חפיסת הגלולות הבאה - עשיתי בדיקת הריון > ביתית שהתגלתה כשלילית והתחלתי חפיסת גלולות חדשה. > שאלותי- האם יתכן שעל אף לקיחת הגלולות וללא הריון יאחר המחזור - > אולי בגלל לחץ הטיסה?? , האם במידה ואני אכן בהריון - יכולות > הגלולות לגרום נזק כלשהו? האם לקיחת האנטיביוטיקה ומשככי הכאבים > יכולה לגרום נזק לעובר במידה וקיים? > >