גוש בשד השמאלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחרונה שמתי לב שמספר ימים לפני קבלת מחזור אני מרגישה כאבים בשד השמאלי שלי. האם זהו מצב נורמלי? ובמידה וזה לא נורמלי אל מי אני צריכה לפנות? תודה.
הי מ. בד"כ תופעה זו ואחרות שכיחות לפני קבלת וסת. אם את מרגישה הקלה כשהוסת מופיע והגודש ישנו תמיד לפני הופעת הוסת אז אין לך סיבה לדאגה. אם את מודאגת מאוד תמיד את יכולה לפנות לרופאך ולעבור בדיקה. שבוע- טוב!
למרות דעתה של דפנה הייתי מציעה לך להבדק ואפילו בדחיפות אצל רופא כירוג, נשים או משפחה עדיף להבדק ללא סיבה מאשר לגלות שמאוחר מידי - המחיר על אי טיפול הוא יותר מדי גבוהה
אל מי פונים במקרה כזה? לרופא נשים?