מחזור והפסקת לקיחת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודש וקצת הפסקתי לקחת גלולות מסוג 'הרמונט' ועכשיו למרות שעבר חודש אני עדיין לא מקבלת מחזור. מה יכולה להיות הבעיה? האם זה הגיוני? קיימתי יחסי מין מוגנים מאז אבל בגלל האיחור אני כבר מתחילה לדאוג. תעזרו לי דחוף!!! תודה.
הי מימה, תגשי לקופ"ח ותעשי בדיקת הריון. אם את לא בהריון, אל דאגה. לאחר הפסקת גלולות יכולים להיות שיבושים במחזור.
אני לוקחת גלולות כבר 5 שנים. במהלכן הפסקתי את השימוש בגלולות פעמיים לתקופה קצרה. בשתי ההפסקות הללו המחזור איחר (ואפילו מאד) את יכולה לעשות בדיקה ביתית או לחכות עוד קצת.. בכל מקרה זו תופעה שכיחה