גלולות - פספוס של היום הראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 18.5 והתחלתי להשתמש בגלולות לא מזמן. התחלתי את ההפסקה של השבוע ביום חמישי שעבר (לקחתי את הגלולה האחרונה ביום רביעי בערב) ולפי מה שהבנתי הייתי אמורה להתחיל לקחת אותן שוב אתמול בערב (יום חמישי) אבל שכחתי ובמקום זה התחלתי לקחת היום. במילים אחרות בעצם פיספסתי את היום ראשון שהייתי אמורה להתחיל לקחת מחדש את הגלולות. רציתי לדעת האם הן עדיין יעילות החודש או שיש צורך להשתמש באמצעי מניעה נוסף? ואם צריך אז האם יש צורך בכך לאורך כל החודש או רק בשבוע-שבועיים הראשונים? נ.ב. סליחה אם השאלה יצאה קצת מסורבלת.......
קרה לי לא מזמן ששכחתי לקחת את הגלולה הראשונה. פשוט התחלתי יום אח"כ כרגיל.. אין בעיה עם זה
נכון, אין בעיה אם זה בתנאי שביום שהיית אמורה להתחיל את הגלולות לא קיימת יחסי מין!!! אם כן, שמרי החודש קצת יותר.