בדיקת העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מהם הסיכונים של בדיקת הסוכר ? איך אני יכולה לדעת האים התוצאה בסדר?
סיכונים בבדיקה? זו כולה בדיקת דם אם התוצאה תקינה? בשביל זה קיים הרופא שלך או הרופא שהפנה אותך לבדיקה
בדיקת העמסת סוכר של 50 מ"ג מתבצעת בכל מרפאה , לא בצום ולמרות שהיא מגעילה(למרות שמוסיפים לימון לגלוקוז זה עדיין מתוק מאוד ודי מגעיל) אין בה שום סיכון .לא לך ולא לעובר אבל קחי בחשבון שהיא לא מדוייקת וגם אם יצאה לך תוצאה גבוהה עדיין אין זה אומר כלום . מן הסתם הרופא יפנה אותך לבדיקת העמסת סוכר של 100מ"ג שגם בה אין שום סיכון אבל היא מתישה ומעצבנת כי היא נמשכת למעלה מ3 שעות ולוקחים דם בצום 4 פעמים. התוצאות שלה הם מדויקות ומראות אם יש לך סוכרת הריונית או לא. בהצלחה!