ציסטה בעובר -דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי בשבוע ה-34 להריונה. בשבוע שעבר במהלך בדיקת אולטראסאונד שגרתית, התגלתה בעובר ציסטה בגודל כ-28 מ"מ, מתחת לקיבה. (קיבת העובר). אבקש לדעת בדחיפות מה המקור לנ"ל, מה הסיכון לאם ולעובר, ועל אפשרויות הטיפול לסילוק הציסטה. האם יש סיכוי שהציסטה תחלוף מעצמה? האם הציסטה סימפטום לבעייה אחרת כלשהיא? האם הנ"ל ידרוש ניתוח התינוק לאחר לידתו? (ואם כן, מה רמת הסיכון). האם הציסטה עלולה להמשיך ולגדול גם כעת? ואם כן האם עשויים/עלולים ליילד את אשתי מוקדם יותר??? בתודה רבה, מראש. צבי.
עשו מעקב הריון, ציסטה כזו בהרבה מקרים חולפת מעצמה.