דוקסילין והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ושנה טובה, זה חודש וחצי שאני נוטלת יום-יום דוקסילין נגד מלריה בשל שהות באפריקה (חזרתי לפני מספר ימים). אני מתכננת הריון, אולם ידוע לי שיש להמשיך לקחת את התרופה גם חודש לאחר החזרה לארץ. שאלתי היא מהו זמן מחצית החיים של דוקסילין, כלומר, כמה זמן לאחר סיום נטילת התרופה ניתן לנסות להיכנס להריון? תודה, יעלי
הי יעלי, קודם כל, ברוכה הבאה! מן הסתם קיבלת חיסונים רבים לפני נסיעתך ולכן מומלץ לחכות כשלושה חודשים מחזרתך לארץ ורק אז לנסות להרות, לכן אין בעיה עם הדוקסילין משום שיעבור מספיק זמן עד שתתחילי לממש את תוכניותייך. שנה- טובה!!!