שאלה לבנות - בדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1. האם מישהי שמעה על פרופ' שלמה ליפיץ? 2. האם מישהי שמעה בשנים האחרונת על מקרה של הפלה ספונטנית בעקבות הבדיקה?
את כנראה מאוד נאיבית. הפלה ספונטנית, לפי הספרות הרפואית (ולא לפי המזכירה של הגניקולוג) מדובר על שיעור הפלה של בין חצי אחוז (אחד למאתיים) ועד אחוז נקודה ארבע (יותר מאחד למאה!). לאחות של חבר טוב שלי היתה הפלה ספונטנית בגלל דיקור לפני חודשיים וחצי. כך שאת צריכה לדעת שיש בזה סיכון לא מבוטל. עם זאת, אין ספק שתסמונת דאון יותר מפחידה מהפלה (לפחות אותי), ולכן כדאי לשקול דיקור , אבל את צריכה לדעת שהסיכון קיים בהחלט.