פענוח תוצאות בדיקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בשבוע 13 להריוני. לאחרונה קיבלתי תוצאות בדיקות דם וטרם ביקרתי אצל הרופא שלי. יש לי מספר שאלות ואודה לכן אם משהי תוכל להאיר את עיני: 1. נוגדנים לTOXSOPLASMA : התוצאות שהתקבלו הן IgG Negative וכן לגבי IgM. במדריך הישראלי להריון ולידה כתוב כי ערך שלילי בשתי הבדיקות משמע שאיני חולה אך גם לא מחוסנת למחלה. רק לידע כללי - מהי המחלה הזו? 2. בבדיקת שתן כללי התקבלה תוצאת Erythrocytes בערך של 10 יח'. מה המשמעות? תודה על תשובתכן.
אני יכולה לענות רק לגבי השלה השנייה: Erythrocytes - פירושו כדוריות דם בשתן והערך התקין הוא 0-10 כך ששלך תקין...
הי פ. מדובר בנגיף שנמצא אצל חתולים בד"כ.במקרה של הדבקה מחלה זו פוגעת בעובר- גורמת למומים קשים. במקרה שלך , אינך נושאת את הנגיף לא עכשיו ולא מהעבר. הריון קל ושנה- טובה!
תודה