בדיקות אולטרסונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם בדיקות אולטרסואנד (בהנחה ונעשות פעם בחודש מרצוני) יכולות להזיק לעובר?? תודה
להיפך ... אולטראסאונד היא הבדיקה שאינה מזיקה להריון (בניגוד לצילום רנטגן) אולטרא-סאונד היא הדמיה בעזרת גלי קול בתדירות שאנו לא מסוגלים לשמוע אבל לא קרינה שמזיקה לעובר ... זה מורכב מיחידה שמשגרת את גלי הקול וקולטת את ההחזר וממחשב שמפענח את ההחזר ומציג תמונת הדמיה של העובר וכל זאת כמובן בניגוד לצילום רנטגן שמבוסס על קרינה שמזיקה לעובר . בקיצור אין כל חשש מביצוע הבדיקה ואפילו בתדירות גבוהה מפעם בחודש בהצלחה !