לכל בנות הפורום=דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 8 + 3 ימים. לאחר טיפולי הפריה. היום ביצעתי אולטרה סאונד ונאמר לי כי שק ההריון קטן יחסית לעובר. שאלותיי הן: 1. מה זה אמר מבחינת העובר? 2. האם יש סיכויים להמשך הריון תקין? 3. ממה זה נגרם? תודה
יקירתי, עליך להמתין ולקוות לטוב ולהיות עירנית לכל סימן יוצא דופן, אם יופיע, עד למועד הבא שנקבע לבדיקה. אם עד אז לא יופיע שום סימן, או שיופיע אבל הבדיקה אליה תגשי מיד כשיופיע הסימן תראה שבכל זאת הכל בסדר, אז תוכלי להרגע בהצלחה!