דימומים חריגים בזמן נטילת גלולות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת גללת זה שנתיים. לפתע הופיע לי דימומים בזמן נטילת הגלולות. מה זה יכול להיות?
שלום לך, ראשית, כל דימום לא מוסבר מחייב בירור רפואי, לכן גשי לבדיקה והקפידי שיפנו אותך גם לבדיקה הורמונלית וגם לאולטראסאונד. שנית, לפעמים מופיעה תופעה של דימומים באמצע החודש אצל נשים שנוטלות גלולות מהדור החדש (שהינן דלות יחסית בהורמונים). מצב זה לפעמים ניתן לתיקון באמצעות תוספת הורמונים או על ידי החלפת סוג הגלולות. בכל מקרה גשי לבדיקה.