ספורט והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בתחילת הריון אפשרי לעשות אופניי כושר כ 40 דקות 5 - 4 פעמים בשבוע או שזה מזיק?
הי מיכל, אופני כושר דורשים מאמץ רב ולכן רצוי להוריד את הקצב במיוחד בתחילת הריון.
אני בשבוע 12 ולפני ההריון התעמלתי באופן מאוד אינטנסיבי (4-5 פעמים בשבוע אירובי HIGH IMPACT). בשבוע 5 כשגיליתי שאני בהריון התגלה אצלי קריש דם שאולי קשור (או לא - אין תשובה וודאית) למאמץ גדול מדי והרופא אסר עלי בפירוש להתעמל (מה שדי ייאש אותי, כי תכננתי להמשיך עד חודש 6.....לפחות...) ולא להעלות דופק מעל 120 (שזה אומר שרק יוגה או פלדנקריז אפשרי....). לפי מיטב הבנתי, גם רכיבה מאומצת על אופני כושר (שגם עליה חשבתי...)נופלת בקריטריון של - לא מומלץ.... בנתיים קריש הדם נספג, ואני הופכת לבטטה...אבל יש רק עוד 28 שבועות למנייק....