בלגן הורמונלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הפרעה בבלוטת התריס (אולי השימוטו) - תוצאות מהחודש האחרון היו פעם תקינות, לאחר פעילות יתר, ופעם העידו על תת-פעילות - עשויות לגרום להפרעות בהורמוני המין? השאלה באה בעקבות איחור של שבועיים וחצי במחזור שהיה חלש במיוחד. באולטרסאונד הרירית נראתה מאד מאד דקה (3 מילימטרים בערך).
הי נינה, בעיות בבלוטת התריס בהחלט עלולות לגרום לבעיות הורמונליות כמו בעיות בוסת, בעיות פריון וכו'.
כן, הסימנים שלך מאוד אופינים לתת פעילות של בלוטת התריס. לעיתים בתת פעילות יש הפרעה לבלותת המין (עקב בקרה משותפת) מיכלי