אפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמעתי שמספר נמוך של טסיות בדם מונע קבלת אפידורל בלידה, רציתי לשאול כמה דברים: 1. מה נקרא מספר נמוך? 2. מה הסיכון בכך? 3. האם בדיקת דם חודש לפני הלידה מספיקה לתורך זה או שיש צורך בבדיקה במועד סמוך יותר? תודה מראש
הי שני, מספר תקין של טסיות דם הנו בין 450,000-150,000. הסיכון של מתן אפידורל לאישה עם מס' טסיות נמוך הנו דימום רציני שיכול לסכן את חייה. מקובל לבצע ספירת דם לפני מתן אפידורל בנשים עם בעיות בטסיות ואין מסתמכים על בדיקה שנעשתה כחודש לפני הלידה משום שזמן זה מרוחק מהלידה עצמה. בהצלחה!