איחור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור מאחר ב-5 ימים. איני לוקחת גלולות מזה מס' חודשים. האם כדאי לקנות ערכה לבדיקה או לחכות עוד יומ-יומיים? אודה על תשובה מהירה.
שלום לך אני ההיתי ממליצה לך לקנות ערכה לבדיקה ביתית ניתן לראות את התוצאה מייד אין טעם לחכות ולהיות במתח במיוחד שאחוזי תוצאות הבדיקה הן 99% . אם זה הריון רצוי אז שהיה לך בהצלחה!!!
יעל תודה על תשובתך. קניתי אך אמרו לי לבצע את הבדיקה בבוקר במתן השתן הראשון.. האם זה נכון או האם אני יכולה כבר עכשיו? אני חסרת סבלנות.