דימום לבמצב של הנקה מלאה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני 3 חודשים ולפני מס' ימים הופיע דימום כשל מחזור או שזה מחזור, אני מניקה הנקה מלאה, ואנשים רבים וגם הגניקולגיט אמרו שיתכן שכל עוד אני מניקה יש סבירות גבוהה שלא יגיע המחזור , יש לציין שלפני שבוע וחצי התחלתי לקחת פימולין למניעת הריון האם יש קשר? ילדתי בלידה קסרית, אם היה איזה שהוא דימום מפציעה פנימית האם זה היה מופיע בצורה כזאת? תודה מראש!
פמולן עלול ליצור דימומים בחודשים הראשונים לנטילתו. כך הסביר לי הרופא שלי לפני שהתחלתי ליטול את הפמולן, וחבל שלא כל רופאי הנשים אחראיים מספיק כדי להזהיר את הנשים מתופעות הלואי השכיחות של גלולה שהם רושמים. הדימומים אינם מזיקים ואינם מעידים על דבר. במידה ותמשיכי לדמם לאורך זמן עלייך לפנות לבירור אצל רופא הנשים שלך.
לנטלי תודה! אני שמחה שיש את הפורום הזה ויש תמיד מי שמתייחס ועונה ומרגיע.