זמן ביוץ והסיכוי להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, זמן קבלת מחזור אחרון היה ב -8 לאוגוסט (לאחר שאיחר ב- 6 ימים, ובד"כ יש לי מחזור סדיר של 30 יום). השאלה שלי היא כזו: האם יש סיכוי שבייצתי ב - 18 לחודש, דהיינו לאחר 10 ימים או שבסביבות ה - 23 לחודש?? (קריטי לגביי!!). ושאלה נוספת - מהי הכוונה כשאומרים "זקיק מוגדל" ? נבדקתי אצל רופא הנשים אתמול והנ"ל אמר כי הזקיק שלי מוגדל.... לא פרט הרבה. אנא השיבו על שאלתי בהקדם.
שלום לך ! השאלה השניה שלך עונה לך על החשש שלך שאולי נכנסת להריון ... זה שהרופא זיהה זקיק מוגדל אומר שאת כרגע ממש לפני ביוץ (כמובן אים אין ברקע בעיות אחרות שגרמו לכך) והזקיק עומד לפלוט את הביצית לחצוצרה ... לגבי השאלה הראשונה - באופן תאורטי הכל אפשרי ואי אפשר לדעת בדיעבד אלא רק לבצע בדיקת הריון ולראות אים יש הריון או לא ... בהצלחה