ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם האם אני מתחילה לספור את ימי המחזור מיום קבלת הווסת (הווסת צלי קצרה מאוד אולם כמה ימים קודם יש לי תופעות קשות קדם ויסתיות) אודה על תשובתכם
כן , מתחילים לספור את ימי הביוץ מיום קבלת הווסת. בהצלחה ראי גם בנושא הנ"ל בעמ' הקודמים. או עשי חיפוש - ביוץ וקבלי את כל האינפורמציה בנושא. מור
כן את אמורה לספור מהיום הראשון של הופעת הווסת. הביוץ מתרחש לרוב מיום ה 14 עד יום ה - 16 (72 שעות). לתשובה מקצועית הייתי מציעה שתפני לרופא נשים ע"מ שיסביר את הנושא לעומק. בהצלחה.