גירויים וכאבים רבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בעיה המציקה לי מזה שבוע ימים יש לי כאבים וגירוי מאוד חזק באיבר המין יש לי הפרשות בדמוי קוטג' מה עושים? הגירוי מאוד חזק וכמו כן הכאבים בעת הטלת השתן שורף מה עושים?
מיידית פונים אל הגניקולוג שלך
ETI כתב/ה: > > יש לי בעיה המציקה לי מזה שבוע ימים > יש לי כאבים וגירוי מאוד חזק באיבר המין > יש לי הפרשות בדמוי קוטג' > מה עושים? הגירוי מאוד חזק וכמו כן הכאבים > בעת הטלת השתן שורף > מה עושים? ומה זה יכול להיות?
מוכר מאוד. כנראה פטרייה. פני לרופא לקבלת טיפול
כנראה שיש לך פטריה. פני לרופא לקבלת טיפול. בד"כ מקבלים טיפול של נרות לצמשך שישה ימים.