כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי בבקשה לשאול שתי שאלות: 1. האם פטרייה בנרתיק יכולה לעקב כניסה להריון ? 2. האם צריך לקחת כדור אחד או שניים ביום של חומצה פולית לפני ההריון ? תודה
1. לא באופן משמעותי, אבל היא עלולה קצת להקשות, מכיוון שהיא יוצרת בנרתיק סביבה חומצית, שעלולה לפגוע בזרעים בדרכם לביצית. אני מציעה שתטפלי בפטרייה בהקדם. ישנם טיפולים קלים ופשוטים של נרות לנרתיק ומשחה. 2. כדור אחד מספיק. צריך להקפיד שיהיו בו 400-500 מק"ג של חומצה פולית (ההרכב כתוב על הקופסא). בהצלחה!
לשאלה 2 - כדור אחד
הי חגית אז רק שתדעי שכן פטרייה בנרתיק יכולה לעקב כניסה להריון. אני הייתי מציעה שתטפלי קודם כל בפטריה כדי שזה לא יהיה חמור כל כך. בקשר לשאלתך השנייה אין כל קשר בין החומצה הפולית לפני הכניסה להריון. דבר ראשון שאת צריכה לעשות זה קודם כל לטפל בפטריה כדי שזה לא יהיה חמור אח"כ ויותר גרוע.בהצלחה
הי חגית אז רק שתדעי שכן פטרייה בנרתיק יכולה לעקב כניסה להריון. אני הייתי מציעה שתטפלי קודם כל בפטריה כדי שזה לא יהיה חמור כל כך. בקשר לשאלתך השנייה אין כל קשר בין החומצה הפולית לפני הכניסה להריון. דבר ראשון שאת צריכה לעשות זה קודם כל לטפל בפטריה כדי שזה לא יהיה חמור אח"כ ויותר גרוע.בהצלחה