כאבי בטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נמצאת בשבוע השביעי להריוני ומזה כמה ימים חשה רגישות בבטן תחתונה. רגישות הדומה לרגישות שלפני מחזור. לפני כשבוע עברתי אולטרסאונד והכל נראה תקין, האם יש מקום לדאגה?
לביאה כתב/ה: > > שלום רב, > > אני נמצאת בשבוע השביעי להריוני ומזה כמה ימים חשה רגישות בבטן > תחתונה. רגישות הדומה לרגישות שלפני מחזור. לפני כשבוע עברתי > אולטרסאונד והכל נראה תקין, האם יש מקום לדאגה?
אני בשבוע ה- 10 להריוני, וגם לי היה אותו דבר, הרופא בדק אותי ואמר שהכל בסדר (היה דופק לעובר). הכאבים מתרחשים בגלל התרחבות הרחם. בהצלחה