סכנות לעובר ולאם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת האם בד"כ כשיש סכנה לחייו של העובר, אזי ישנה גם סכנה לחייה של האם? האם שני הדברים קשורים זה בזה או שמא ייתכן מצב שבו העובר יהיה בסכנה אבל האם לא?
כאן מספיק להפעיל את ההגיון. אם השאלה הנשאלת הייתה הפוכה התשובה הייתה בודאי - כי הרי חיי העובר תלויים בחיי האם. מנגד, אם יש סכנה שהיא במקורה סכנה לעובר, והדבר מטופל בזמן (עדיף בדרך שתצילו אך אם לא ניתן אז ע"י הפסקת ההריון) במקרה כזה הסכנה היחידה לאם היא הצער הרב (או לפחות הדאגה הרבה) שיהיה עליה לחוות.