עזרה מבנות מאזור חיפה -דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן אני בת 43 הומלץ לבצע הפריה בבית חולים אלישע אצל ד"ר לויט אני בחורה בריאה ללא שום בעיה ,. למי שיש המלצות נא לענות,ואם יש מומחה להריון בגילאים שלי ,בבקשה לענות.
עבור מירה- אני בת 28 וגם לי הומלץ לעבור את טיפולי הפוריות בבי"ח אלישע אצל ד"ר לויט אני עשיתי אצלו כמה נסיונות הפריה שלא הצליחו וכמובן בי"ח הזה גבה ממני סכומים בשמים. אני אישית לא הייתי מרוצה כלל מבי"ח הזה ומהיחס שקיבלתי מהם.אני כולי תקוה שאולי בי"ח הזה השתפר וכך לא תהיה לך בעיה. חוץ מזה שאני מקווה בשבילך שתצליחי.