קנדידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך הכי מומלץ לטפל וכו'
הי עינת, קנדידה הנה פטריה שנמצאת אצל רוב הנשים במשך חייהן. ישנן משחות כמו: הידרואגיסטן, קומג'יס וכו' שעוזרות. ישנם גם נרות ואגינליים שעוזרים מאוד. יש אפשרות של לקיחת כדור שנקרא:"טריקן"- ניתן באופן חד- פעמי ומחולל פלאים!! בכל מקרה, גשי לרופאך על מנת שיעריך את מצבך וימליץ לך על הטיפול הנכון ביותר. בהצלחה!
אני חוששת שיש לי קנדידה האם מישהי יכולה לומר לי מהן תופעות הלוואי הנפוצות כאשר ישנה קדידה . ומהי הבדיקה המוודאת קיומה של פטריית קנדידה. תודה