הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הפלה בשבוע ה 11-גרידה. הדימום פסק אחרי כשבוע. קיימתי יחסי מין אחרי שבועיים וחצי. האם יש סכנה בכך? האם יתכן שאני בהריון? תודה
הי מיקה, את לא מספרת אם יש לך איחור בוסת או תסמינים אחרים המרמזים להריון, אבל בד"כ המלצת הרופאים לאחר הפלה לחכות לוסת הבא ואז לנסות להרות.
אין לי תסמינים. ושאלתי אם נעשה נזק אם קיימתי יחסי מין אחרי שבועיים וחצי. תודה
אין בכך נזק, אבל מאד יכול להיות שזהו זמן הביוץ שלך, ושנכנסת להריון...
ואם נכנסים להריון לפני קבלת מחזור ראשון לאחר הפלה האם יש בכך נזק? תןדה