הפריית מבחנה - תשובה מכל מי שיכול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר חודשים של טיפולים שונים קיבלתי אישור להפריית מבחנה. זה קצת מפחיד. עכדו עלי לבחור היכן לבצע את ההפריה. כיצד בכלל בוחרים ? האם יש משהו שחשוב לבדוק ? לשמחתי עד היום לא היה לי צורך להכיר בתי חולים. אשמח לעצה ועזרה ממכן/ם. תודה
קצת קשה ליעץ לך. כדי לדעת זאת צריך להכיר היטב את אופיך ואת בעיתך. באופן כללי כל יחידות ה-IVF, בכל בתי החולים בארץ, הן מהטובות ביותר בעולם. עם זה יתכן שיחידה מסוימת תתאים לך באופן אישי פחות ואחרת יותר ולאחרת זה יהיה הפוך. לכן ... המלצתי, פני תחילה ליחידה בבית החולים הקרוב אליך ביותר גאוגרפית ועברי איתם טיפולים עד שיקרה המוקדם מבין השלושה: תהרי, תחושי שיש חוסר התאמה בינך לבינם או שתעברי את הנסיון הרביעי. אם תקרה אחת משתי האפשרויות האחרונות כבר תלמדי לבד מה לברר ובהתאם לזה תחפשי את היחידה האחרת שבה תעברי את הטיפולים הבאים, אך אם תקרה האפשרות הראשונה ואח"כ תזדקקי שוב לטיפולים לעוד הריון, חזרי אליהם גם אז שיהיה בהצלחה
יש באתר www.horim.co.il כתבה בנושא :כיצד לבחור מרכז פריון לטיפולי הפרייה חוץ גופית. נמצא מתחת לכותרת: בעיות פריון - איך תדעו אם יש לכם בעיות פריון. מקווה שזה יוכל לעזור לך להחליט. בהצלחה והמון סבלנות.